قصه غرق شدن چهچکور
روستای چهچکور از مناطق حاشیه ای شهر بندرعباس صبح دیروز بر اثر شدت بارندگی ها دچار آبگرفتگی شد اگر چه فرماندار بندرعباس از این روستا بازدید کرد اما مشکل کمبود تجهیزات امدادی بود سیلاب بخش اعظمی از معابر روستا را پوشانده بود و فقط یک دستگاه کامیون مکنده آتش نشانی جهت انتقال آب در روستا فعال بود و همین امر باعث کند شدن سرعت امدادرسانی شده بود #بندرعباس #ندای_هرمزگان
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت